וילה עם בריכה מחוממת

וילה עם בריכה מחוממת – שיא הפינוק שיש בוילה

כשיוצאים לנופש בוילה חושבים על מה יחכה לנו שם , למרות שכבר עשינו אינספור בירורים וחקירות על המקום, בכל זאת נופש בוילה זה סכום לא מבוטל...
 
אבל, כמה שתנסו לדמיין בריכה מחוממת לא תצליחו. כי בריכה בוילה זו לא אמבטיה זה בריכה מפוארת ומושקעת כשמסביבה עוד פינוקים ואטרקציות. בריכה בוילה זה רק חלק מהאטרקציות שמחכות לכם.

 
מי שבנה את הוילה והשקיע בחימום המים בבריכה דאג לעוד פינוקים עבור האורחים. מתקני ספא יוקרתיים עם ג'קוזי וסאונה, שולחנות סנוקר, פינג פונג, הוקי אויר ועוד. קונסולות משחקי מחשב חדישים מחוברים למסך ענק. מערכת קולנוע, קריוקי, מרפסות נוף, פינות ישיבה מוצלות, מנגל, נדנדות וערסלים.

 
מתברר שוילה עם בריכה מחוממת זה רק כותרת, יש בוילה הרבה יותר מה להציע מלבד הבריכה המחוממת. לדוגמא: בריכה קיצית נוספת בחצר ומסביבה מיטות שיזוף מפנקות.

 
באתר וילה אורג תמצאו וילות נופש עם בריכה וכל הפינוקים. כל וילה מתפרסמת בדף אישי עם מידע מפורט וגלריית תמונות מרהיבה.

 
למתלבטים נציגי וילה אורג מציעים ייעוץ והכוונה במציאת וילה עם בריכה מחוממת ועוד אטרקציות מהנות לכל המשפחה.

וילה למשפחות עם בריכה בצפון - הכי כיף שבעולם...

מי לא רוצה בריכה ליד הבית? לא סתם בריכה בריכה ענקית מעוצבת, עם מערכות סינון חול המונע ריחות לוואי של כלור. מה עוד יכול להיות בבריכה שיתן חשק לקפוץ למים? בריכה מחוממת! בבריכה מחוממת , גם מי שהיסס להיכנס למים, יקפוץ למים...

בוילה למשפחות עם בריכה בצפון תמצאו עוד אטרקציות מפנקות ומדליקות


 

חדרים לפי שעה בישרש - צימרים : חוויה בכפר
איזור: שפלה | ישוב : ישרש - כתובת : החרוד 57
מחיר:החל מ: 200 ₪



וילה עם בריכה מחוממת

וילה עם בריכה באילת

הקיץ הגיע .. אני בטוחה שחם לכם! למה שלא תתרעננו בוילה עם בריכה באילת?


בריכה בוילה באילת משמשת כאטרקציה מרכזית ומפנקת בחופשת הנופש שלכם אז למה שלא תתפנקו.. כיום, ישנה תחרות רבה בכל הנוגע לוילות נופש ובפרט בעיר אילת – ששם הביקוש גדול יותר, רוב הוילות מושקעות עם בריכה גדולה ומפוארת הכוללות מעקב אינו פוסק בבדיקת ניקיון המים והבריכה ובטיחות מתקני הבריכה.

לכן כאשר אתם בוחרים וילה באילת חשוב שלא תשכחו את הפרט הקטן אך הגדול הזה שיקבע את החופשה שלכם – בריכה פרטית מקורה עם מיטות שיזוף נוחות, פינות ישיבה יפות בחוץ,נדנדות וערסלים וגן קסום של פרחים וצמחיה המחייה את הנפש והנופש.

חוץ מהנאה ושחייה בבריכה ממה תיהנו בוילה עצמה?

וילה עם בריכה להשכרה מספקת מגוון פינוקים ואטרקציות מגניבות – חדרי שינה מרווחים ויוקרתיים, חדרי רחצה, מסך LCD בכל חדר כמעט, סלון מפואר עם ספות וכורסאות נוחות ומעוצבות, מטבח מאובזר קומפלט + פינת אוכל רחבה לארוחה משותפת, מסך המחובר למערכת קולנוע ,משחקי שולחן:סנוקר,טניס,פינג פונג, פלייסטיישן, משחקי מחשב חדישים ועוד.. (לא בכולן)

בנוסף תוכלו להיות יצירתיים ולארגן אטרקציות שונות בעצמכם - ערבי קריוקי, קוסם, סטנדאפיסט, לערוך מצגת מרשימה המתאימה לאירוע או המפגש ולהקרין על מסך גדול, יצירות אומנותיות, סדנאות שונות כמו – סדנת צחוק, סדנאות בישול, מיסטיקה, טיפוח היופי – קוסמטיקה, איפור, אם מדובר ביומולדת לילד אז מומלץ להשכיר מתקנים מתנפחים ועוד..

באתרינו וילה אורג תמצאו מגוון רחב של וילות עם בריכה באילת בקלות ובנוחות ע"י גלישה נוחה ומהירה

חדרים לפי שעה בישרש - צימרים : חוויה בכפר
איזור: שפלה | ישוב : ישרש - כתובת : החרוד 57
מחיר:החל מ: 200 ₪